بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/03/30 - 15:59
  • - تعداد بازدید: 287
  • - تعداد بازدیدکننده: 276
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در بازدید جامعه نخبگان از پژوهشگاه صنعت نفت مطرح شد

حمایت از ایده و طرح‌های جامعه نخبگان در حوزه نفت و صنایع وابسته

جمعی از نخبگان و مستعدان استان تهران ضمن بازدید از پژوهشگاه صنعت نفت، با مسئولان آن مجموعه و همچنین نمایندگانی از معاونت مهندسی وزارت نفت به بحث و گفتگو پرداختند.

بنیاد نخبگان استان تهران با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت، بازدید جامعه نخبگان از ظرفیت‌های آن پژوهشگاه را روز سه‌شنبه 29 خرداد 1403 برگزار کرد.

 

طی این برنامه نیم‌روزه، گروهی از جامعه نخبگان استان در رشته و تخصص‌های مرتبط از جمله مهندسی نفت، انرژی، شیمی و پلیمر از آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی پژوهشگاه صنعت نفت بازدید کردند.

 

آزمایشگاه‌های پردیس بالادستی از جمله آزمایشگاه سنگ، واحد تولید و تست سیمان سبک؛ سوله‌های پردیس پایین دستی شامل سوله تولید کانه سوزنی، سامانه تولید افزایه سبک‌ساز سیمان، واحد طراحی و ساخت پلاگ‌های سیمانکاری در چاه‌های عمیق، سوله تولید اکسیدهای نانو ساختار و تولید نانو لوله‌های کربنی از قسمت‌هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

 

در پایان طی نشستی، جامعه نخبگان حاضر در برنامه با مسئولان پژوهشگاه و نمایندگانی از معاونت مهندسی وزارت نفت به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

 

 

در این نشست، دکتر عظیم کلانتری، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت؛ دکتر محمد عنایت‌زاده، معاون نظارت و ارزیابی عملکرد اداره کل امور پژوهش معاونت مهندسی وزارت نفت؛ دکتر مجتبی انصاری، معاون بنیاد نخبگان استان تهران حضور داشتند و با حاضرین به بحث و گفتگو پرداختند.

 

حمایت از ایده و طرح‌های جامعه نخبگان در حوزه نفت و صنایع وابسته، تسهیل انجام امور آزمایشگاهی و تحقیقاتی برای متخصصان نخبه، ایجاد بستر مناسب به‌منظور جذب و همکاری نخبگان و مستعدان در شرکت‌های دانش‌بنیان و دستگاه‌های حوزه صنعت نفت از اهم موضوعاتی بود که طی نشست مسئولان با حاضرین مطرح و پیرامون آن بحث شد.

 

 

  • گروه خبری : SlideShow,رویدادهای گذشته
  • کد خبر : 171978

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید