بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/02/25 - 10:40
  • - تعداد بازدید: 311
  • - تعداد بازدیدکننده: 286
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری بنیاد نخبگان استان تهران برگزار می‌کند

دومین نمایشگاه تخصصی کار و اشتغال، در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

شرکت‌های دانش‌بنیان کشورمان، در حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، برای توسعه کسب‌وکار خود نیازمند جذب دانشجویان و دانش‌آموختگان جوان دانشگاه‌های برتر و به ویژه نخبگان هستند.

شرکت‌های دانش‌بنیان کشورمان، در حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، برای توسعه کسب‌وکار خود نیازمند جذب دانشجویان و دانش‌آموختگان جوان دانشگاه‌های برتر و به ویژه نخبگان هستند.

از این رو، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با همکاری بنیاد نخبگان استان تهران، با توجه به تجربه موفق اولین نمایشگاه تخصصی کار نخبگان در اسفند ماه 1402 ، برنامه ریزی برای برگزاری «دومین نمایشگاه تخصصی کار و اشتغال» را در دستور کار خود قرار داده است. این نمایشگاه که در فضایی صمیمی برگزار می‌شود، فرصت آشنایی نخبگان (اعضای بنیاد نخبگان استان تهران) با فرصت‌های شغلی و استخدامی در بیش از 30 شرکت‌ دانش‌بنیان بزرگ و مشهور حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مانند  دی جی پی، بازار، اکالا ،داتین ، یکتا نت، فلای تو دی، تخفیفان، قبضینو، آبان تتر، زرین پال ، تیپاکس، فناپ و .... را فراهم می‌سازد.

نخبگان علاقمند به حضور در این نمایشگاه میبایست پیش از حضور در نمایشگاه، اقدام به ثبت نام نمایند. حضور اعضای بنیاد نخبگان استان تهران در این نمایشگاه، کاملاً آزاد و رایگان است و صرفاً مشروط به ثبت نام از طریق سامانه https://www.inif.ir/web/guest/job-expo2  است.

 

 محل برگزاری: تهران، صندوق نوآوری و شکوفایی

زمان برگزاری: 8 و 9 خرداد 1403

مهلت ثبت نام: 31 اردیبهشت

 

نخبگان محترم، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات اداری (9 تا 17) با شماره‌ تلفن‌های زیر تماس بگیرند:

021-91694929

09101550144

 

  • گروه خبری : SlideShow
  • کد خبر : 171319
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید