بستن
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
EN
  • 1403/04/09 - 11:35
  • - تعداد بازدید: 231
  • - تعداد بازدیدکننده: 219
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
طی نشست با استادان راهبر

فرایندهای اجرایی شیوه‌نامه هشتمین دوره هسته‌های مسئله‌محور تشریح شد

رئیس بنیاد نخبگان استان تهران و استادان راهبر دوره هشتم هسته‌های مسئله‌محور بنیاد ملی نخبگان، طی نشستی درخصوص فرایندهای اجرایی شیوه‌نامه هسته‌های مسئله‌محور علمی به بحث گفتگو پرداختند.

به‌منظور معرفی و تشریح شیوه‌نامه هسته‌های مسئله‌محور علمی، پژوهشی و فناورانه، مسئولان و کارشناسان بنیاد نخبگان استان تهران با استادان راهبر دوره هشتم این طرح، روز یکشنبه 3 تیر 1403 طی نشستی به بحث و گفتگو پرداختند.

 

دکتر حیدر مفتاحی‌زاده، رئیس و دکتر مجتبی انصاری معاون بنیاد نخبگان استان تهران در این نشست حضور داشتند.

 

طی این جلسه، اهداف هشتمین دوره هسته‌های مسئله‌محور علمی، پژوهشی بنیاد ملی نخبگان همراه با تسهیلات درنظر گرفته شده بیان شد. همچنین علاوه بر شرایط هسته و اعضایی که می‌توانند در آن فعالیت داشته باشند، وظایف استادان راهبر هسته‌ها نیز برای حاضرین تشریح شد.

 

طرح توسعه هسته‌های مسئله‌محور علمی، پژوهشی، فناورانه با الگوبرداری از شیوه‌های آموزشی مربی‌محور در کشور، از سوی بنیاد ملّی نخبگان طراحی و از سال 1396 اجرایی شده است. در این طرح، هسته‌های نخبگانی با هدف افزایش سطح کیفی آموزش و تسهیل کسب تجربه در دنیای واقعی، با همکاری متقابل خبرگان علمی، شرکت‌های صنعتی، مؤسسات پژوهشی و با حضور فعال دانشجویان مستعد و دانش‌آموختگان برگزیده تشکیل می‌شود. در طول طرح، استادان خبره دانشگاهی و متخصصان برتر صنعتی پس از شناسایی مسائل و مشکلات اصلی کشور، مجموعه‌ای از مستعدان علاقه‌مند را انتخاب کرده و به ‌صورت علمی و تخصصی در قالب طرحی مشخص و در بازه زمانی معین به حل مسئله‌ای واقعی می‌پردازند.

 

 

  • گروه خبری : SlideShow
  • کد خبر : 172067

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید